Regalo - Aqui y ahora

Aqui y ahora:

El pasado ya no existe, el futuro es una incógnita, el ahora es un regalo, por eso lo llamamos presente.

Mario Noe Pincus Volin


divendres, 7 d’octubre del 2011

Bon viatge Joan

Ahir em vaig enterar que marxaves, que havies estat malalt en els darrers temps i que no havieu volgut dir-ho a la gent.
Em vaig sentir colpit, marxava una persona honesta, ferma, entregada, treballadora, respectuosa i agradable.

Et desitjo de cor que tinguis un bon viatge. Avui el dia està núbol, i suposo que acabaran caient 4 gotes, que no seran pluja, seran llàgrimes per despedir-te.
Avui no sento ràbia; no he viscut la teva malaltia
Avui sento tristor per la teva marxa
Ets una d'aquelles persones que ens fan falta en aquest món
Sàpigues que ahir, vaig comentar la teva marxa amb algunes persones relacionades amb el món del futbol de la ciutat i tots destacaven la teva entrega i treball dins del club des de sempre, i concretament des de la presidència en els darrers temps, i, com sempre, havies estat per tirar del carro.

D.E.P

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada